'jag kan inte inse att du inte betyder något längre'

haha är det sant som jag just läste? att DU just du är upptagen, har du tjej nu? kul för dig, hon är säkert ful. jag får ju ta reda på allting själv nu förtiden, ingen, absolut ingen, säger ju något till mig längre. så antingen måste jag lista ut det själv, leta upp fakta om det eller tvinga er att berätta. hur ska jag annars få reda på saker? iaf så ska jag byta samtalsämne nu. jag har träningsvärk!! i överarmarna, det gör ont när jag sträcker upp dom. stretschade (vet fan inte hur det stavas, hoppas ni vet vad jag menar iaf) nog inte dom ordentligt för jag har inte känt att jag har ont någon annanstans fast jag tycker att jag borde ha det. men tur att jag hade fel iaf. och nu byter jag samtalsämne igen, vad är det jag gör för fel? jag mår dåligt över mina fel, även fast jag inte vet vad det är jag gör för fel, det är sjukt. jag vill bara fråga, men jag vågar inte, vågar inte ställa mina frågor fast jag vet att du vill att jag ska fråga, du vill att jag ska säga allting. men jag vågar inte, sen klarar jag inte av att ta modet till mig och ställa alla mina frågor. det är hopplöst men sant. får väll iaf försöka någongång.. snart. jag sitter nu i skolan har rast till fem i halv elva, är skit trött, ville inte gå till skolan imorse men tvingade mig iaf iväg. duktigt gjort av mig tycker jag! nu har jag inget mer att skriva, tittar troligtvis in ikväll, tjingtjong.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0