jag är död

idag var det inte alls min och fridas dag om man säger så, allt gick typ snett för oss. asså jag var inte den piggaste flickan idag, det gäller ju att vara glad/trevlig när man praoar sådära men ibland måste man fejka ett leende för ibland går det inte bara inte och det var just så jag kände idag. jag mådde inte alls bra och ville bara hem, men det började iaf slött först fick vi lägga ner massa fisk i en frysbox och sen fick vi göra som gårdagen, alltså torka bord, fixa kaffet och så. sen fick vi sitta rakt upp och ner i typ 40 minuter och inte göra något vilket jag och frida tyckte var urtråkigt sen efter 40 minuters typ klagande så gick vi iallefall och försökte fixa något att göra vilket vi lyckades bra med, tillslut kom lunchtiden och det var fullt att göra. frida den stackaren tappar en bricka som var full med grejer på och det hörs bara krasch så är allt trasigt, och vad jag får veta senare så hade hon även tappat två glas till, illa! men det var så att båda var trötta och snea idag tydligen. tillslut fick vi min efterlängtade lunch efter som jag var skit hungrig. club sandwich beställde vi en varsin och det var la sådär. vi fick sällskap vid lunchen av två killar (dom satt vid ett annat bord men ändå) en kille som var typ... yngre än oss iaf och en som var äldre än oss. och dom gjorde så att vi började skratta så frågade 'lillen' vad vi skrattade åt hela tiden, och typ klaga på oss, eller ja vi uppfattade det så iaf. sen så hade vi ätit förlänge tyckte vi så vi skyndade oss att plocka undan och vi sattes i arbete, torka borden. eftersom jag inte hade så många bord eftersom dom ställerna jag skulle torka på satt det många så jag tog en del av fridas också och det var ju där dom killarna var, så dom kollade på mig hela tiden jag ba 'vad kollar ni på?' med ett skratt i rösten, då svarar dom såklart 'ingenting' sen så säger den äldre killen till den lilla efter som jag kollar på dom också 'hon kan inte släppa blicken från dig' jag ba 'meeh nej det är ni som kollar på mig' 'nejnej' säger han och sen var jag typ klar så jag gick därifrån och hämtade soppen för att soppa och när jag står och soppar på ett ställe så kommer dom såklart dit, eller dom går igenom där och typ kollar och asgarvar, jag ba vafaan. sen så fick vi sluta tack och lov, det hade vi båda längtat efter, tyvärr fick frida inte sin fika hon hade längtat efter, haha! föresten så är det en kille där på praoen som är asrolig, han går och skämtar med oss hela tiden, han piggar iaf upp en om dagarna, tack! fridas pappa kom och hämtade oss sån tur var för mina ben var så gott som döda, när jag kom hem la jag mig i sängen med datorn och jag ligger fortfarande här, det är ju så mysigt + att jag fortfarande är typ helt död. hoppas det blir bättre imorgon, även fast vi fick 2 poäng var så.. men nu orkar jag inte skriva mera, det har ju blitt rätt så mycket. men vi hörs, tjingtjing!

image24
jag saknar sommaren så jävla mycket,
då behövde man inte stressa ett dugg.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0