'it's true, i hate you'

och så var datorn kaputt, eller min bror kunde inte fixa den. pajjad hårddisk eller så måste det göras något med den, och när jag sa det till mamma sa hon 'då kanske du ska få din julklapp i förskott då så att man slipper betala hårddisk och massa också' och vad jag önskar mig är en bärbar dator. längtar redan till att få ha en egen bärbar dator i knät som bara är min min min! iaf så var min bror snäll och lät mig sitta på hans dator denna kväll och det är just framför den jag sitter i detta nuet, han är ju ändå inte hemma så.

idag var jag på träning, två timmars, efter ungefär en timme så blirre krock med fia och krasch på vänster knät. fick toppen av klubban rakt på det ställe jag brukar ha ont på och det var bara till att sluta lira, efter en stunds vila började jag gå med feta bandaget på knät, det gick bra och jag lever. just nu har jag en liten svullnad och är lite blå men jag överlever förhoppningsvis. nu har jag inget mer att säga mer än att jag är tröttish eftersom två filurer höll mig och guse uppe hela natten lång. går nog å lägger mig och läser snart, måste läsa klart en svenska bok jag ännu inte läst ut. får väll passa på ikväller då. men nu blirre ett; tjingtjing!
image18

bangar inte på att få denna sak asså, så fiiiiin!
jl

skriv något sött här
Postat av: Sofia

I'm sorry jennie :/ gah vilken smäll det blev, hoppas ditt knä blir bättre snart!

2007-11-11 @ 20:38:52
URL: http://ffian.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0