ingenting att bry sig om

ibland vill man bara dö, eller inte dö kanske, men försvinna för stunden, försvinna sen komma tillbaka i ett senare läge. då allt trassel man hade var borta, då man kunde känna sig glad och lycklig och inte så jag känner nu. synd att man inte kunde försvinna för stunden, någon som kan uppfinna en maskin åt mig som man typ ställer sig i osså spolas man framåt i tiden!? [a]


idag bakade jag först innan jag drog iväg till censie, eller till emil rättare sagt, där kollade jag, censie, emil och jesse på film, hostler(?) den var skabbig ibland men inte så jätte läskig som jag trodde den skulle vara haha. sen när den var slut åkte vi till stan och jag och censie drack chai latte (<3) sen drog vi till mc donalds för dom hade fått för sig att äta, sen efter det drog vi till gallerian i brist på annat att göra men sen gick vi och 'hämtade' guse som kom med tåget från gbg och det var därför vi åkte in till stan för att möta henne asså. sen åkte vi hem, åt lite hemma hos censie sen beslöt vi oss att åka till emil igen och det gjorde vi, där kollade på på en till film, panic room(?), trodde den skulle vara bättre men den var okej. sen satte jag mig på bussen hem och när jag väl var hemma satte jag mig vid datorn och chattade lite, och nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa lite i 'möss och människor' en bok från svenskan som ska vara utläst nu efter lovet. imorgon far jag in till stan om det inte blir hastigt ändrade planer, får se när jag kommer hem sen, om jag kommer hem tidigt kanske jag plingelingar guse eller censie och hittar på något med dom. men vi får helt enkelt se imorgon hur det blir, tjingtjong!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0