hur kommer det säg att jag är på gott humör?

nu sitter jag hemma framför datorn med en stor kopp te framför mig. skolan har varit lugn, jag fick skjuts till skolan av min älskade bror jimmy så jag kom faktiskt inte försent till non där vi hade vikarie, george som vi känner igen från tidigare, sen hade vi bildimme vilket var lite roligt så där men det roliga tog slut när vi kom till engelskan och fick veta vad vi skulle göra; förra årets nationella hörförståelse provet. det gick la dåligt, hatar somsagt engelska så. sen var det äcklig lunch sen språkval, jobbade med matten vilket gick jätte bra idag, jag och jonathan gick igenom alla exempel så att jag fattade bättre hur jag skulle göra, sen klarade jag faktiskt vissa tal själv, tack jonte! nu är jag somsagt hemma och väntar på att klockan ska bli kvart i tre då jag ska gå med fanny till mammas jobb sen ska hon släppa av mig vid coop forum så ska jag kolla lite där medans hon hälsar på greta. ikväll är det fysträning på vallen, är inte ett dugg sugen på det men jag orkar mig nog ner iaf. idag är jag iaf på gott humör så, vet inte varför det bara är så. nu har jag inget mer att skriva så.. hejdå (:

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0