helt jävla slut

hemma från en och en halvtimmes fys träning. mina ben är helt döda, mitt knä är då inräknat men det är nog dödast. iaf så hittade jag lite kläder på coop, hörlurar + två filmer. just nu kollar jag på en av filmerna, ska snart borsta tänderna och lägga mig i sängen för att fortsätta kolla, orkar inte sitta hellre ligger jag ner, är som sagt helt slut. tråkigt nog, men jag har också ont sen igår både i rygg, lår och knän men jag gav allt iaf, men ändå klagar tränarna, tror dom inte att vi ger allt eller? som om dom kan bättre. dom litar inte på oss, fattar inte varför. tror dom vi ljuger om att vi inte orkar mera och att vi inte ger allt eller? och ja jag är sur. godnatt.
föresten har jag matte tills imorgon, så verkligen hejdå, nu stängs datorn av, skolan är viktigare.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0