godnatt snart

pallar inte mera, jag får fel uppfattning om varenda jävel. varför leker ni en person och sen visar det säg att ni är en annan med tiden. det är fett irri, seriöst. jag förstår inte vad jag ska tro längre, fattar inte hur jag klarar allting. nu när man praoar kommer man hem och är helt slut sen är/blir allting bara skit fatta hur man mår då, det är fett jobbigt. huvudet slutar liksom aldrig värka, livet är hårt ibland. just nu är det iallefall så att jag tänker på saker, tänker på hur jag ska göra sen får vi se om jag lyckas komma på hur jag ska göra. hoppas jag kommer på en bra lösning på allt trassel. lycka till önskar jag mig själv eftersom ingen annnan finns där och gör det. tjingtjing nu ska jag sova!

jl


skriv något sött här
Postat av: Guse

Jag önskar dig lycka till, det vet du !
Håller tummarna så hårt jag kan,
och kan jag hjälpa till med något, så säg till.. gör allt för att du ska vara glad ! ily (L)

2007-11-20 @ 22:58:21

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0