gårdagens match

glömde berätta lite om gårdagens match, kör det i ett nytt inlägg vilket kanske är lite onödigt men skit samma. jag kan vara ärlig och säga att jag sög, en av mina sämsta matcher kanske tom. jag spelade back såklart vilket inte gjorde mig glad, vi mötte vallentuna där vi har några gamla spelare att krossa. men gick det bra eller? nej det var snarare dom som krossade oss, resultatet blev tre insläppta mål bakom evelina och noll bakom deras målvakt/målvakter. jag gjorde illa mig x3. först ryggraden vilket gjorde skit ont men fortsatte spela iaf och sen låret och jag försökte fortsätta men det var ingen idee för nästa byte gjorde det verkligen skit ont när jag sprang, så satte mig och vilade tills pausen och när andra halvlek drar igång är det jag som startar som vänster back, det 'ivigs' genom att få ett skit hårt skott på andra låret, vänstra alltså, som svider som fan men jag fortsätter ändå. och jag har fortfarande kvar märket från skottet + en liten svullnad. tack för det! och ni ska kalla oss dåliga spelare? ni var ju inte bättre ni. det var iaf inte bara vi som höll på med våra klubbor, tryckte på lite extra vid sargerna och höll handen i ryggen. nejnej men såklart domaren var ju en av deras tränare, så vad har man att klaga på? jo vi vill ha en annan domare som inte hör till deras lag. ne nu orkar jag inte klaga mera [a]

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0