frågetecken

jag vet inte riktigt vad jag ska tro. om jag ska lita på dom orden du säger eller om jag ska låta det vara, inte ta det på allvar som jag gjort med allt annat, tillslut kanske det visar sig att du sårar mig också och jag pallar inte det en gång till. men jag vill kunna lita på dig men jag vet inte om jag vågar, asså jag tycker verkligen om dig, och jag tror inte du inser hur mycketj jag verkligen gör det. jag vet inte riktigt varför jag har tycker om just dig, men det är bara så att jag gör det. lova mig att du menar det du säger, du fattar inte hur mycket du sårar mig annars. snälla svik mig inte, gör mig glad, jag behöver dig. jag försöker tro på dina ord nu.
'you can be the first'


jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0