det är natt och jag är med guse

strax innan jag vaknade imorse, alltså i mina drömmar så drömde jag om att det hade snöat ute osså gick det jätte bra i våran match och massa, det var typ alltså en sann dröm!? för när klockan ringde och jag kollade ut genom fönstret var det inte en grön gräsmatta jag såg utan en vit. usch! imorse spelade vi iaf match mot hammarby och vi gjorde comeback, jag och censie asså. jag passade henne och hon gjorde mål, alltså blev jag uppskriven som assist, toppen! men vi förlorade dock ändå, bra kämpat ändå flickor. var det som det sas, våran bästa match hitills? sen åkte jag hem och duschade sen gick jag och mamma till kista och köpte puder, mascara och godis. sen åkte jag hem till guse och efter en kortis framför datorn gick vi till simhallen för DJ hade samling, jag var dock inte kallad men hon var. och då fick jag sitta och vänta där i evigheter tills matchen började, dom förlorade vilket som. sen har jag varit med guse sen dess, vi har åkt hem till mig och hämtat lite grejer och blivit vättskrämda, det har varit våran kväll typ. imorgon har vi träning i två hela timmar, hoppas orken finns i en. vi hörs!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0