DAGS ATT STÄLLA IN MOPPEN?

nu är jag hemma, har hunnit hämtat moppen med pappa också, han fick såklart igång den så jag körde hem den. tråkigt att tänka att det kanske var sista gången jag körde den på hela detta år, kommer ärligt talat sakna den jävligt mycket. men jag måste nog ta steget att ställa in den för vintern, annars får jag väll ett elände att starta den varje gång jag ska ha den. iaf så skäms jag nästan över min och fridas humor, påväg hem från skolan gick vi och as garvade åt våra ideer inför praoen. vi ska praoa tillsammans, vilket vi är skit glada över, på ett cafe i stinsen. längtar skit mycket till praoen nu, det kommer säkert bli askul! senare ska jag ta mig en promenad till kista med frida och kolla lite, måste ha svarta strumpor sen ska jag kolla på en tröja, vi får se vad jag hittar. tittar in och skriver några rader sen ikväll troligtvis, håll ut!

jl

skriv något sött här
Postat av: Frida

Hahha, vaddå skämmas över våran humor eller iof gör väll jag också det men vi hade livlig fantasi och det var roligt ibland behöver man faktiskt skratta också. Och huvudsaken är väll att vi har kul, right ? ;D

2007-11-06 @ 11:06:06
Postat av: Jennie

haha jo kanske det. (:

2007-11-08 @ 10:11:44
URL: http://blackcrap.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0