då var lovet slut.

trist men sant så sitter jag i skolan, moppen gick igång imorse så jag tog den till skolan men jag vart ändå typ tjugo minuter försenad, illa! sen så hade jag so och svenska och nu har jag typ hål till kvart i 1 och jag skulle åka till kista tänkte jag för att kolla lite men moppe jäveln gick inte igång när jag väl skulle iväg, ringde pappa och sa det och han ska väll antagligen hämta upp den efter jobbet. men det bevisade nog bara att jag får ta att gå till skolan nu, moppen får gå i ide för vintern. stackars mig, kommer känna mig halv utan den fan.


iaf så i fredags provåkte jag först husbilen med pappa, det var maffit för man känner sig så.. stor i den, eller asså man sitter så högt upp så det känns coolt på något sätt men iaf sen efter det åkte jag hem till censie och därifrån åkte jag, censie, emil och jesse till stinsen där censie skulle äta på burger king och det roliga där var att censie typ kände igen varenda kotte där så när vi går inne på VI så säger hon "där är han" och jag som då tröttnat på att hon sa så hela tiden säger "men sluta säga där är han" så kollar jag upp och ser vem det är "där är han" säger jag och båda börjar garva. sen åkte vi därifrån till sollentuna centrum för att kolla om det fanns en 3 butik (ja vi hade glömt bort det) sen gick vi in på ica en snabbis innan vi åkte hem igen. vi tog lite mat och sen gick vi ut och tog bussen och tåget in till stan med guse, emil och jesse. emil och jesse skulle till eskilstuna eller var det enköping(?) så det var därför vi åkte dit, efter att dom köpt biljetter gick vi mot expresso house för att köpa chai latte. sen så satte sig jag, censie och guse oss på tåget för att åka hem. och när vi sitter på tåget sitter jag och förklarar för censie en sak och sen sitter en kille (91a) till höger om mig och mitt i allt så lutar han sig fram och säger "ursäkta, kan du vara tyst?" jag ba "va?" och vart typ helt chockad han ba "äsch jag driver bara med dig" sen så sitter vi och snackar med han och hans kompis ända till häggviks station där vi ska gå av, vi fick hans nummer och sen gick vi från häggvik hem till dom. sen så satt vi uppe till klockan var närmare två så vi var alltså vaknade när den första snön föll, tråkigt nog, men. vi gick och la oss knappt trötta men ändå somnade vi bums? eller iaf jag. sen nästa dag var mina ord sanna "det är nog ändå bara slask" för när vi skulle gå till simhallen så var jag dyngsur om fötterna. vi satt i hallen och kollade på matcher i typ hundra år (det var så länge det kändes som vi satt där), vi kollade på en, två, tre matcher tror jag. nej tre och en halv var det tom, för vi åkte till sollentuna centrum mellan för censie hade fått för sig att hon skulle ha nya skor, sen åkte vi till kyrkogården för att dom skulle tända ljus, och tro det eller ej så är det såklart att jag halkar och blir helt jävla blöt i hela baken, kul eller inte. men iaf, efter vi kollat klart på alla matcher så åkte jag hem åt, duschade och gick ut med fanny sen så drog jag hem till frida. vi gick och hyrde film och köpte chips och dip sen gick vi hem och satte på filmen, den var inte så bra som vi trodde att den skulle vara. efter filmen sitter vi i sängen och har datorn framför oss ett långt tag, sen efter en stund så ligger jag ner och frida sitter typ bakom mig och så ska hon hälla upp sockerdricka i våra glas och precis innan hon ska hälla säger jag "spill inte tack, byxorna är rena" "nejnej" säger då hon "bara du ligger still så". still låg jag, jätte stilla, för att hon inte skulle spilla, men tydligen glömde frida själv bort att sitta still så efter en stund känner jag hur det blir kallt på ena smalbenet och jag kollar bak och ser en stor blöt fläck på byxan. såklart börjar vi att asgarva och slänger alla sängkläder på golvet och sätter oss och fortsätter vid datorn som om ingenting hade hänt. när klockan blir runt två tiden tänker vi att vi kanske borde bädda sängen eftersom vi kanske borde sova strax. två trötta tjejer börjar då bädda sängen mitt i natten och när dom är klara med det byter dom om och lägger sig för att sova. vi ligger och pratar en stund men sen när båda blir tysta eftersom ingen har något mer att säga somnar man in. vi blir väckta tolv på söndags 'morgonen', vi går upp och gör det man brukar göra på morgonen och sen ska vi gå hem till mig för att gå ut med min hund, när vi kommer hem till mig så var inte hunden hemma utan var redan ute på promenad med mamma, så vi går hem till frida igen och sätter oss och skriver klart våran syslöjdsuppsats, bra jobbat! sen går jag hem för att frida ska äta, gör engelskan lite smått, men trög som jag är så fattade jag ingenting eller jag var inte så aktiv och hjälpte ist mamma med maten, sen efter maten gick jag och frida och lämade tillbaks filmen sen när jag väl är hemma igen så skulle jag duscha men ist för att bara duscha fyller jag badkaret med varmt vatten och tar ett skönt bad istället. sen sitter jag framför datorn en stund tänker att jag ska lägga mig  tidigt så att jag kommer upp i tid så jag lägger mig i sängen vid halv nio och dum som jag är sätter jag på tvn och fastnar framför en film som var slut vid elva tiden, bra gjort jennie!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0