varför måste man ha en rubrik?

image45
image46
ja jag är sjuk idag igen om ni inte fattat det redan. jag har haft tråkigt hela dagen, egentligen skulle jag gått till skolan men när jag väl vaknade så gjorde halsen super ont och jag valde att ligga kvar i min varma säng. har inte gjort något speciellt idag mer än typ chattat, haha. imorgon ska jag till skolan, pallar inte vara hemma längre. vet dock inte om det är en så bra idé att vara med på idrotten, måste iallefall till den för måste ha pappret som man skulle gjort under praoen som jag tappat bort. sen vill jag se hur skolan blev efter att lärarna målade den i tisdags. synd att inte jag och mimi fick måla den, den skulle blivit snyggast då lugnt! men men nu ska vi inte klaga. imorgon har censie tydligen tjejmiddag också så får se om jag kanske åker dit, beror lite på, jag vill dit men jag får se vad jag känner för. sen på söndag är det match mot åkersberga och jag har bestämt att jag bara ska bara åskådare, jag har mina anledningar också. men nu har jag inget mer att skriva. bloggar kanske lite senare ikväll, om ni har den turen, det får vi se då, hejs!

                                                                                                                                                                                               jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0