uselt

jag har inte skrivit här på as länge nu, jag vet. dåligt gjort! men jag orkar inte, det har inte varit den bästa veckan om man säger så men kan berätta lite iaf, i måndags var jag med mimi, ruggmyskel HAHA <3 , i onsdags fick jag reda på att jag höjt mitt bildbetyg till VG sen spelade vi 3-3 i en träningsmatch mot rotan och jag gjorde vårt första mål. i torsdags var det lucia och det var väll sådär, skolans tåg var ovanligt stort och det var många som sjöng solo utom lucian. igår fredag var alla nior i skolan på naturhistoriska riksmuseet och kollade först på cosmonova och sen så skulle vi svara på massa frågor sen på kvällen spelade jag match med DJ vi förlorade med 0-1 mot råsunda. sen har jag inget mer jag minns och vill berätta. nu ska jag snart fixa mig och ikväll blirre julbord på nacka strand med mamma, frida och birgitta. jag hoppas jag har orken på min sida och börjar blogga aktivt igen, men räkna inte med något. hejdå :)

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0