tillbaka i skolan igen & helg

fredag idag vilket är väldigt härligt. var tillbaka i skolan igen efter två dagar som sjukling. jag hade tydligen varit saknad, haha nej men iaf av mimi och andré. det var lite roligt tycker jag. dagen började med femtio minuters idrott vilket inte var det bästa eftersom jag fortfarande var lite halvt sjuk + att jag har nått så enormt ont i mitt knä inklusive lår så jag tog det väldigt lugnt. sen gick jag till luckan och köpte frukost eftersom jag inte kom upp i tidigt vilket inte alls är ovanligt nu förtiden. sen så var det so, jag, mimi och andré satt mest och snackade så den lektionen var slapp. musiken var även den slapp, det hände inte så mycket, vet inte riktigt varför. sen var det matte och eftersom jag inte var där igår var jag tvungen att göra någon diagnos vilket jag värkligen inte hade räknat med och jag var inte sugen på att göra det heller, vart inte klar med hela och tydligen får jag inte fortsätta nästa gång, uselt. sen var image48det lunch, korv med bröd, bröden var slut så jag fick nöja mig med en korv men det gick bra för var inte hungrig eftersom jag ätit två mackor några timmar innan. sen var det bara en lektion kvar, språkval, fick lite gjort på idrotts uppsatsen, kunde ju ha gjort mer men så blev det inte och jag har mina anledningar. nu är det bara att se fram emot att göra två so grejer + att göra klart idrottsuppsatsen tills på måndag, jippi! ikväll blir det nog att dra hem till guse&censie, ska bli kul (förhoppningsvis) haha. men nu orkar jag inte mera. så hejdå!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0