ticktack

för  att du fick mig att må bra i alla fall för stunden,
men de kommer aldrig ske igen,
så jag raderar den sekunden.

jag har inte satt igång med skrivandet än jag hann inte för det blev middag och jag gick och åt lite. sen så började vi snacka (jag, mamma och pappa) om hur mamma hade haft det i amsterdam, hur varmt det var, vad dom ätit, vad dom gjort osv. sen hämtade jag kartbok och mina gamla geografi böcker från mellanstadiet och så började jag kolla i dom vilket var väldigt kul för under tiden på mellanstadiet var geografi det jag var bäst på och det jag tyckte var roligast. så ja jag är stolt över alla bra komentarer ulla skrivit i dom. jag saknar den tiden lite faktiskt. sen så började dom även prata om vart vi skulle åka med husbilen och ni vill inte veta alla ställen jag vill till, det blir mycket bensin pengar om vi ska överallt som jag vill, haha. nej nu har jag inte tid med bloggen längre, plugget ligger på bordet och vill bli avklarat.
så adjöss IGEN!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0