'the worlds greatest'

det är inte dig jag menar nu om du tror det, för jag tror du tror det men det är inte det, det är en annan det handlar om, och du vet ingenting om detta så.. iaf så nu ska jag börja med detta inlägg med att skriva av mig lite grann för det är just det jag behöver nu typ, och den som känner för att bry sig, var vänlig att läs och komentera.
 varför fäller jag dessa tårar? varför fäller jag dessa tårar på grund av dig? det är en frågor jag gärna skulle vilja ha svar på men som jag säkert aldrig kommer få svar på. det finns inget facit och jag kan inte fråga dig rakt ut om allt jag är osäker på. för hur ska jag kunna lita på dig, jag vill, men någonting i mig säger nej. någonting stoppar mig på vägen och säger nej det är inte meningen att det ska vara såhär. halva jag vill att det ska vara som det är, jag är lycklig så länge jag har dig vid min sida. men andra halvan säger, det är ingen idé, ge upp. det kommer ändå bara fortsätta såhär så det är du som bara mår dåligt av det. jag vet inte vilken sida jag ska 'lyssna' på just nu, det känns som själen står någonstans i mitten av alltihop och tvekar. funderar men kommer inte på något bra slut, eller själen kommer helt enkelt inte på vart den ska hamna, vad som kommer kännas bäst. det finns liksom bra anledningar till båda sidor, men båda har även sina dåliga anledningar och det är just dom man vill glömma för stunden, eller helst av allt.. glömma för gott. du vet inte vad du har gett dig in på, jag vet inte vad jag har gett mig in på. men någon gång ska detta sluta, någon gång ska jag försöka få veta sanningen och någon gång ska jag lära mig reglerna. men en sak, du vet allt och jag vet inget, tänk på det. så kanske vi ses en gång då jag känner för det. -jagsaknardig-


från sak till sak. ikväll befann jag mig hemma hos wärre&keso vilket var trevligt. det bjöds på middag, det var gottigottgott man tackar. sen så var jag mest med wärre(perre, haha fick bara lust att rimma i allt det tråkiga, förlåt) vi kollade på film men det slutade med att vi inte kollade klart på den utan gick ut till dom andra och körde 'snurra flaskan' det var väll lite kul sådär, men problemet var ju att jag typ bara kände wärre&keso ordentligt så jag hade ju inte direkt något att fråga dom andra. men men så kan det vara ibland. sen så gick jag och wärre in i hennes rum och satte oss vid datorn en stund sen gick vi ut med deras lille hund, min bästis, sen gick vi och satte oss vid busshållsplatsen för att vänta på min buss.
 och en sak jag tycker väldigt mycket om här i livet är att sitta bredvid min allra bästa vän på en bänk i mörkret och prata om allt mellan himmel och jord, det som bara hon får veta och det som bara jag får veta, hemligheter, visst andra saker också men. det vill jag bara tacka dig för guselina, du är en av dom bästa jag har och jag har inte råd att förlora dig, du hjälper mig vad det än är för problem jag har. ibland fattar jag inte hur du lyckas få mig att le när jag är nerdränkt i tårar. jag älskar dig. iallefall sen mitt upp i allt prat så kom bussen och jag hoppade på den och åkte hem och nu sitter jag här och tänker på saker jag inte borde tänka på och saker jag inte tänker ta upp här. snart ska jag gå och borsta mina tänder och ta datorn upp i sängen och lägga mig där innan jag ska sova. nu fick ni veta lite grejs som hänt mig och nu orkar jag inte blogga mera, det blir nog mer imorgon. så godnatt, ha en bra natt!

jl

skriv något sött här
Postat av: Guse

Bästis, finns alltid här för dig. Tillsammans klarar vi allt Lidde, you and me (L) LOVE U (L)

2007-12-08 @ 00:29:55

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0