tell me knäppis

rubriken säger hälften, asså guse jag blir sur på dig snart! säg vad du vill ha i julklapp!? du anar inte hur jävla svårt jag har det, går typ och funderar på vad jag kan köpa till dig hela tiden, så säg för guds skull nånting. snälla? [aa] men just nu sitter jag faktiskt inte och funderar på det, konstigt nog, funderar snarare på vad som sker imorgon. kanske åker hem till farmor och farfar och socialar mig lite med dom eller så åker jag någonstans och kollar på julklapp till guse, kanske om jag hittar något annat till någon annan också. vi får se helt enkelt. inte så kul att åka in till stan själv kanske men det blir lättast om jag ska kolla på julklappar, och måste hitta till den där nedrans affären isåfall, en affär jag inte nämner vi namn för det är en hemlis för det kanske inhandlas julklapp till guse där så jag håller käft om den saken, haha. guse jag ber dig en en gång, säg något iallefall, för din kompis skull? haha! håller tummarna på att du säger något så att du vet det, och alla andra.

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0