snart är julafton så gott som slut

nu har alla åkt hem som inte bor här, klockan är strax över sju och jag sitter och kollar på karl bertil jonssons jul. vi har ätit så att jag är proppmätt och öppnat dom få paket som delats ut, jag fick skorna jag köpte på praoen (skulle ju egentligen betalat dom nu vid jul men jag behövde inte det så att jag fick dom), sen fick jag hörlurar av johan (nu gäller det bara att hitta ipoden), sen av farmor&farfar fick jag en pyamas som är asmysig har på mig den nu redan, sen fick jag 600;- och noblesse chocklad. igår fick jag en kajalvässare och pärlörhängen av frida. jag är nöjd med allt trottsallt. nästa höjdpungt är om en vecka, det är nyår! nu ska jag ta och kolla lite nograre på karl bertil, det är trottsallt en tradition även fast jag kollar på den ensam nu så finns det en liten julkänsla där nånstans.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0