ont i huvudet gör allt mycket svårare

jag ooooooooooooorkar inte med något just nu. har en massa so som bör göras men med mitt onda huvud så funkar det inte att ta upp böckerna ur väskan och arbeta flitigt. jag mår för dåligt för det just nu men måste ändå ta tag i det för jag vill inte sumpa det där G;t jag har.

idag följde jag iaf med mimi hem till henne efter skolan och vi gick och asgarvade på vägen, asså seriöst men vår humor sög! RUGGMYSKLER, hahaha, det är nog bara jag och mimi som fattar! jag garvara fan åt det fortfarande, det var det roligaste på hela dagen, tack mimi <3 sen när vi var hemma hos mimi så fick jag en ny favorit, kevin, hennes lillebror. jag bara älskar hans skratt och hans beteende. först stog han och hoppade framför mig, jag ba "mimi vad vill han" och mimi svarade "han vill att du ska lyfta upp honom" och jag gjorde ju såklart som han ville då men han ville snabbt ner så sprang han bort till maria, mimis äldsta lillasyster, och tog chips sen sprang han tillbaka till mig och ville att jag skulle lyfta upp honom igen och så gjorde han typ tio gånger, så söt han var! sen när jag rörde han på huvet så sa han "aaajje" sen gjorde jag så typ två gånger till och han sa samma aj varje gång. sen är han fett gullig när det gäller sig att visa sig i cam, för han sitter typ och vinkar och massa till sig själv. och när man tar kort med honom på mobilen så säger han efter "visa". asså mimi, din lillebror asså, han är cute! sen gick jag hem och åkte med pappa och åt och nu sitter jag här, ska snart ut med hunden en sväng, sen ska jag plugga so! skitsägerjagbara. hejdå!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0