nu sitter jag i skolan igen efter två veckor

jag fick böta för att sitta upp och vänta på mamma igår kväll för när jag väl skulle gå upp så lockade det mig verkligen inte att kliva upp och börja fixa mig för att sedan gå väg till skolan i regnet. utan jag gick upp alldeles försent och kom inte ut förens klockan var åtta och det är då so lektionen börjar liksom, så när jag väl var framme i den tråkiga skolan igen så var klockan cirka tjugo över men läraren sa inget och det var som vanligt igen tråkigt nog. piss väder säger jag bara, hatar regn, det får hellre snöa! nu har vi rast till klockan elva då vi har engelska. sen efter skolan får jag se vad som sker, man ska somsagt aldrig ha förstora förhoppningar! men nu orkar jag inte skriva mer (ovanligt, jag vet) hejdå

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0