lite kort om gårdagen

allting inleddes bra, god mat, bra uppträdande och trevligt sällskap, och vad som hände sen ska vi inte prata om.. skjuts hem fick jag och mamma iallefall. och jag vill tacka mina bröder för att dom finns! nu är johan ute ur huset, det känns rätt tråkigt faktiskt men ändå ska det bli kul att få ett nytt rum, längtar tills det är klart! idag har jag inte gjort ett skit, riktig slappdag har det varit idag faktiskt, men det behövs det med.
kolla bilddagboken om ni vill ha bilder från gårdagen [pennie@bdb] om drygt en timme ska jag kolla på "shall we dance?" på 4;an och innan dess kanske parlamentet. imorgon är det skola vilket jag inte ser fram emot men men, nu orkar jag inte blogga mer så, ciao!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0