låt mig bara vara ifred

image41
där har ni den fiiiina bilden jag gjorde i paint som ska föreställa hur simon satt/hade sina ben.


just nu är allt skit,
jag orkar ingenting
och jag vet inte vad jag ska göra
eller vad jag ska tro,
 orkar inte med detta längre.
 jag vill att en person ska inse en viss sak,
 jag orkar inte spela ett spel och hoppas på tur.
jag vill leva med sanningen i huvudet och
 inte några förvirrade fuckade tankar hela tiden,
 snälla sluta göra såhär,
 du kanske inte förstår hur mycket du sårar och förstör!?
 gerrey bara, och börja va seriös, var ärlig,
 det är allt jag ber dig om så uppfyll det,
jag uppfyller så mycket för dig.


jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0