julavslutning och en titt på tapeter

idag var det julavslutning, äntligen säger jag bara. nu slipper man skolan några veckor, ska bli riktigt skönt. när vi slutat väntade jag i skolan en stund med pontus, andré, david och cristo, andré segade sig lite (förlåt) haha. sen gick jag hem tillsammans med dom, asså inte hem till någon av dom, bara tog sällskap med dom. sen när klockan blev strax innan tre så tog jag med mig fanny och gick till mammas jobb så åkte vi iväg och kollade på tapeter, det blev inga köpta såklart men jag fick nya idér om mitt nya rum och hittade något som även mamma föll för. så vi får väll se, det gäller bara för broshan att ta alla sina saker så att vi kan börja. längtar som fan tills det är klart! iaf sen åkte vi hem till farmor och farfar och fikade, sen åkte vi hem och det har inte hänt så mycket mera. :)

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0