inte så mycket att läsa

hejhoppgummisnopp! idag vaknade jag vid halv tolv tiden av att pappa kom in i mitt rum, jag anmälde mig som frånvaro inför träningen och sen gick jag upp och satte håret i toffs sen åkte jag och pappa till willys och handlade, sen åkte vi till statoil och köpte påfyllning till mobilen. sen kom vi hem och jag satte mig vid datorn och drog inte från den förens fanny började gå runt i mitt rum och jag trodde hon behövde gå ut, men när vi väl var ute så icke! när jag kom hem och in från kylan igen så satte jag mig vid datorn en stund till innan det var dags att göra middag, jag och pappa hjälptes åt och det blev mums. sen gick jag ut med fanny igen och när vi kom hem så badade jag henne så nu är hon ren och fin, luktar gott gör hon också och det var verkligen på tiden, haha. sen var det min tur att bli ren så jag tog mig också ett bad, efter badet tog jag en ansiktsmask och nu sitter jag här igen och kollar på tv, ska snart ta tag i disken och sen måla naglarna. tack och hej nu har ni fått en kort sammanfattning om min söndag. ikväll vid elva tiden kommer somsagt mamma hem ifrån amsterdam och imorgon är det skola igen, boring!

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0