inlägg efter inlägg

jag är vaken men funderar fan nästan på att sova nu, sitter typ inte och gör ett skvatt eller jo, jag lyssnar på musik, chattar med robin och tycker guse kan komma tillbaka och vara social. sen är jag hungrig också men orkar inte gå och fixa något att äta för jag ligger så skönt! nu kom typ grannen hem, eller man hörde en bil köra ner på deras lilla grusväg och bildörrar smällas igen, vilket inte är ovanligt. dom brukar störa mig när jag ska sova, inte för att jag försöker sova nu men ändå, klaga får man aldrig nog av. och mitt upp i allt kollande på bilddagboken hittade jag denna snygga mobil, seriöst visst var den fin? jag skulle inte banga att äga den asså, haha. men jag är nöjd med den mobil jag äger nu också så det ska jag iallefall inte klaga på. [a]
image51

jl


skriv något sött här
Postat av: Erica

Dom där grannarna åker ju fram och tillbaka hela tiden, dygnet runt!

2007-12-08 @ 02:40:42

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0