hatar att komma på en rubrik

nu har jag inte skrivit på länge igen, ajjabajja! i fredags var det sista dagen på praoen, usch kommer sakna stället och männiksorna något så sjukt mycket. omdömena var bra men dom hade stavat mitt namn fel men det får man ta. vi fick glass när vi gick hem vilket var gott. jag mötte wärre vid sollentuna station och vi åkte hem till mig för hon skulle sova hos mig, kvällen spenderades mest framför tv/datan, fast vi var även på mc donalds och i kista en snabbis, sen gick vi och la oss vid typ tre tiden och vaknade vid tolv och då satte vi på göta kanal sen när den var sluta åkte wärre inprinsip hem, tack för den tid vi spendera tsm älsklingsbästis. sen så duschade jag och sen gick jag och pappa till farmor och farfar där vi åt middag, sen gick vi hem vid halv nio och sen dess har jag suttit och kollat på tv och kollat runt på internet lite. nu ska jag snart sova, imorgon tror jag det inte blir någon träning för mig. ska plugga lite och sen ska jag och pappa åka och handla sen ska jag laga middag åt oss. sen vid elva tiden kommer mamma hem från amsterdam, får se om jag är vaken då. sen på måndag är det skola som gäller, bajs! men men nu har ni fått en uppdatering, tjing!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0