glöm mig aldrig helt för jag kommer aldrig glömma dig

idag vaknade jag halv tolv, fick en riktigt bra sömn inatt och det var bra. jag vaknade inte av smset jag fick 06.43, det var meningen att jag skulle vakna men robin lyckades inte sån tur var, haha! jag gick upp och satte mig vid datorn och började skriva på min idrott&hälsa uppsats som ska vara inlämnad på måndag. jag vart inte riktigt klar, ska fortsätta alldeles strax. när jag skrivit en del så tog jag en paus och gick med mamma till kista för att köpa halstabletter för min hals har inte blivit riktigt bra ännu så jag får äta halstabletter i mängder nu för att försöka få den bra. nu kollar jag på tv och ska snart  ta tag i uppsatsen igen, sen ska jag plugga lite so också, känner mig så duktig. imorgon ska jag til rotebro hallen och kolla på mitt eget lag möta åkersberga. men nu ska jag fan ta tag i pluggandet igen seriöst, jag får inte bara säga att jag ska det, jag måste göra det också. så adjöss!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0