ge mig sommar igen

tvn står på, inget mer än ettan och jag vet inte varför för jag kollar knappt. vet inte vilket program eller något men en låt spelas där just nu och början på den låten fick mig att tänka på öland. när vi satt på "snus" baren eller ja, och det var en kille där som satt och sjöng och spelade gitarr och han sjöng ungefär som början av den där låten. jag saknar sommaren, då var allt så lätt och kul, inga problem fanns och jag var lycklig, allt det har försvunnit nu, ge mig sommaren tillbaka, jag saknar den och det! :(


image39
gud asså vad ashley och mary kate olsen är söta, jag vill se ut som dom!
seriöst jag älskar allt med deras utseende. och jag älskar bilden nått så sjukt också.

(ashley och mary kate får mig också att tänka tillbaka på sommaren, frida fatter nog varför.)

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0