FJOLLA

igår var jag inne i staden med guse, vi hittade först en julklapp till henne, en t-shirt som det står "jag är inte full, jag är bara i kemisk obalans" på. sen så gick vi till gamla stan och drack chai latte och åt räkmacka på expresso house, sen så satt vi där skit länge och bara snacka. skitmys! sen så gick vi och letade efter gallerix as länge och tillsist efter att ha frågat många så hittade vi det och jag fick min julklapp, en affish på zac efron, tack guse! sen åkte vi hem och vid sju tiden så drog jag till ica och mötte mimi, gick hem till henne och hämtade film, gick till ica och handlade lite och sen gick vi hem till johan. först fixade vi/dom/han massa med ormarna och sköldpaddorna sen satte vi oss och kollade halvt på saw 2, sen åt vi och efter maten satte vi oss och kollade på 1408. jag var hemma igen strax efter två och nu är jag uppe och faktiskt inte alls trött, as bra juh. + att inatt drömde jag en dröm jag inte ville vakna upp från, den var skit rolig att drömma.


jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0