ett inlägg tillägnat min vän

plötsligt sker det man inte vill ska ske. då man tror allting är bra, man är glad och tycker livet är en fest så sker det misstag, misstag alla människor någongång gör. ingen människa på denna jord slipper undan ordet misstag. så du är inte ensam om att någongång må dåligt. men tänk inte på det, tänk på något annat. det finns andra saker att tänka på, andra och mycket bättre saker. det skulle vara bättre för dig och det vet du nog själv om du bara inser det. det kommer bli bra, allt löser sig någongång om man bara kämpar och vill att det ska bli bra och jag vet att du vill att det ska bli bra så ge inte upp, sluta inte kämpa. var stark, våga säg det du tänker på, våga, fega inte ur. det är allt du har att tänka på och du vet att jag finns här om du vill prata, jag kommer alltid finnas, jag vill alltid finnas. jag tycker inte om när vänner mår dåligt. jag vill att dom ska må bra och vara glada, mina kompisar är för bra för att fälla tårar, såärdet. du är på rätt väg nu min vän, jag märker det på dig, fortsätt så. ge inte upp. jag kommer hålla tummarna för dig imorgon, jag lovar dig. allt kommer bli bra!

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0