enligt mig så var det läskigt!

när jag och pappa var uppe och fixade lite i rummet så gick mamma ut med fanny och hon sa att hon inte skulle låsa dörren, sen när jag och pappa står och drar bort tapeter så hör vi ytterdörren typ som om någon öppnar den, jag går ner för att se vem det är (jag trodde det var någon av bröderna) men när jag kommer ner så är den ingen i hallen, ingen i köket, ingen i mitt rum, ingen i mammas rum och ingen på toaletten. jag kollade ut och det var ingen där ute heller, jag låste genast dörren och pappa kom ner och fråga vem det var och jag sa att det inte var någon. pappa gick ut till garaget för han skulle ta av sig jackan och hämta en lampa, sen står jag och väntar på honom i köket och så tycker jag det tar lång tid och jag fick ju mina tankar för asså jag tyckte det var läskigt, mesig som jag är. så jag går ut och kollar efter pappa, sån tur var stog han där ensam och oskadd. tack och lov, haha. sen när vi fortsatte med att dra bort tapeter kom jag på en asbra berättelse som jag funderar på att försöka få ihop. jag vet inte om den kommer bli så bra som jag tycker den verkar, vi får väll se!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0