"dancing in the dark"

nu är klockan 00.00 (exakt när jag skriver denna mening alltså) så alltså är det julafton redan imorgon, det är inte klokt vad tiden går snabbt nu för tiden. julafton firas iallefall här hemma med mamma, pappa, bröderna & farmor&farfar. ska förhoppningsvis bli kul! men nu funderar på om jag inte ska ta och sova så att jag kommer upp imorgon, skaplig tid, så jag kan börja fixa rummet utan några sura miner från föräldrarna mina. men jag antar att jag bloggar mer idag/imorgon. godnatt!

jl

skriv något sött här
Postat av: Erica

Så Johan ska fira där hela kvällen ändå?

2007-12-23 @ 02:26:54
Postat av: Jennie

nej jag tror inte han ska vara här hela kvällen

2007-12-23 @ 12:49:16
URL: http://blackcrap.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0