början av juldagen

jag gick upp vid kvart i tolv. det första jag fick höra av mamma var att fanny hade fått ett sånt där anfall igen, och det hade varit ganska stort denna gång, hon hade skakat o grejer i typ tjugo minuter + att det hade runnit massa saliv oskit ur hennes mun, enligt mamma var det jätte läskigt. tur att jag inte var vaken då för jag tycker det är fett obehagligt. vi tror att hon har epelepsi och vi funderar på att kolla upp det, men vi får se hur det blir. jag beslutade mig att börja damnsuga "johans rum" på en gång så att jag skulle få det gjort, vi bärde ut sängen å fixade lite sen damnsög jag, gud vad jobbigt det var seriöst! haha. sen så gick jag ut med fanny och sen har jag inte hunnit så mycket mera. jag har kommit på att jag och mamma måste åka till massa ställen; ikea, hem till johan, till mormor&morfar, till blåhuset. och jag måste också in till stan (NK) sen så berättade mamma att vi kunde fräsha upp badrummet där uppe lite också, ska typ måla elementet, få nytt badrumsskåp (och det ska vara mkt större än det som redan är där har jag bestämt), nytt duschdraperi och sen lite till typ, vi får se. jag längtar mer och mer för varje dag som går att det ska vara klart. jag tror det kommer bli jätte fint när det väl är klart iaf! =D
jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0