blogg är intressant men tråkigt, eller något i den stilen

varje gång jag inte har något att göra tänker jag "äsch jag tar och bloggar" men när jag väl tänker göra det så blir det "äsch orka blogga" och där har ni anledningen till att jag typ aldrig bloggar längre, liksom man orkar inte, man börjar tröttna. man har perioder, jag tror alla som har blogg fattar, eller?
igår var jag iaf inne i stan med guse efter skolan, vi kollade runt i affärer och fikade, det var härligt såklart. sen idag hade vi klassens dag, det började i skansen och slutade på gamla stans julmarknad. dagen kan jag sammanfatta med 4 ord; kallt, jobbigt, lite roligt. haha! sen gick jag hem och satte mig för att värma mig lite så ja, sen gick jag ut med fanny och mimi på en promenad och såklart även fast jag satte på mig sockor åallt så frös jag, cpkyla! tycker det kan bli sommar seriöst, but dream on!
imorgon är det iallefall julavslutning, äntligen, det är det jag gått och väntat på ett tag nu. komma bort från alla och alla stress oshit, tack och lov att det finns lov då man kan vila ut! det ska bli så härligt, bara snön kommer så blir det väll ännu roligare, haha.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0