"asså jag fattar noll"

jag är trött, jag har ont i knäna och halsen. ska snart tvinga mig ut och gå en sväng med hunden, känner att jag behöver frisk luft och sen måste jag ut med henne också. längtar till imorgon, längtar till skolan för engångs skull, vet inte riktigt varför men känner bara för att komma tillbaka igen. sen vill jag åka och hälsa på på praoen också men det känns förtidigt, har liksom nästan precis lämnat dom så åker nog dit lite senare. ikväll blir det efterlyst tror jag, om jag inte ska sova tidigt, får se! känner mig så ensam och tråkig, vill ut och träffa folk men det kan jag ju inte, får får jag nog inte heller. men imorgon hoppas jag på att få göra något efter skolan iallefall. men på söndag blir det ingen match för mig, har allmänt mig som frånvaro redan så det är bestämt. jennie är åskådare, tyvärr men sånt måste man vara ibland också! det är nog bra att jag tar en paus från innebandyn ett tag, för mitt eget bästa. men ska nog ta tag i att träna lite själv, ut och jogga nångång då&då tror jag. vi får se, nu ska jag tänkta på hunden, hon behöver kanske gå ut redan nu. tjingtjing!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0