äkta kärlek är något alla söker.

En tjej frågar sin pojkvän;
 Tycker du att jag är söt?
Killen svarar då; 
 Nej.
Då frågar tjejen;
 Tycker du om mig?
Killen svarar även denna gång;
 Nej.
Tjejen tittar sorgset ner i marken, men fortsätter att fråga;
 Om du fick välja livet eller mig, vad skulle du välja då?
Killen svarar att han väljer;
 Livet.
Tjejen börjar då gråta. Och säger;
 Så du skulle inte ens sakna mig om jag dog?
Killen svarar liksom dom andra frågorna;
 Nej.
Tjejen blir ledsen och började gå därifrån, men killen springer efter, tar henne i armen och säger lugnt;
 Jag tycker inte att du är söt, jag tycker att du är underbar! Jag tycker inte om dig, jag älskar dig! Jag valde livet bara för att du är mitt liv och jag skulle inte sakna dig om du dog, jag skulle redan vara hos dig då.

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0