23 december, dagen före julafton

vaknade och gick upp kvart i elva och klädde på mig. sen gick ut till pappa som var i garaget och fick honom att plocka fram alla grejer så gick vi upp och fixade lite i rummet. när vi fixat det vi kunde fixa hoppade jag in i duschen, sen satte jag mig och kollade på dagens avsnitt av julkalendern och sen kom jimmy och jenny hit så mamma bad mig sätta på kaffe så fikade vi. och nu måste jag tydligen ut med fanny men jag orkar inte, det är ju så kallt ute. men måste man så måste man, vare sig man vill eller inte.

jl


skriv något sött här
Postat av: karl

skämms men inte sett ett avsnitt av julkalendern, är det bra elelr? :P

2007-12-24 @ 00:28:06
URL: http://www.nogg.se/kind
Postat av: Jennie

karl då :o haha nej men jag tkr det inte var någon höjdare, kollade mest i brist på annat att göra. kollade ju på internet och det kan du också göra om du vill ;) svt.se

2007-12-24 @ 10:50:14
URL: http://blackcrap.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0