1 vecka kvar till den efterlängtade julafton

hemma från skolan idag, vaknade med världens huvudvärk så jag valde att ligga kvar i sängen och sova. sen andra gången jag vaknade satte jag på en film och kollade på den, nu har jag även hunnit äta oså, mår lite bättre nu iallefall och imorgon måste jag till skolan för att försöka bli klar med min vante i slöjden. på onsdag har vi klassens dag och vi ska in till skansen, låter inge lockande ärligt talat för vi ska typ julpyssla där, sen när vi slutar ska jag träffa guse och så ska vi ta en fika. snart är det iaf torsdag och då har vi julavslutning sen slipper vi skolan i typ tre veckor, eller? jag har bara köpt en julklapp och jag vet inte ens om det kommer att ges, det är en vecka kvar så det gäller att fixa fram lite money och iaf inhandla nån liten julklapp åt dom som betyder mer än andra. det är skönt nu innan lovet för då har man inga läxor och inga prov att plugga till, fett skönt! men nu orkar jag inte blogga mer och jag har inte ens något mer att blogga om. så tjiiing!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0