- jag tycker om dig

sitter i datasalen och har no lektion, gör absolut det jag inte ska för jag vet inte vad jag ska göra riktigt. men men, that's it! imorgon är det match och jag är tveksam om jag ska spela pga knät. just nu har jag AS ont i huvudet också men jag ska nog troligtvis träffa guse efter plugget, eller ja vi får se. den här lektionen slutar 14.25, sen har vi språkval och slutar skolan kvart i fyra vilket är jätte tråkigt och tröttsamt. vill nog mest bara sova nu!

simon och mitt samtal när han satt gayigt;
jennie - seriöst, vad gayigt du sitter simon.
simon - men jag sitter så här när jag är kissnödig.
jennie - ööh, va?
simon - ja, jag liksom håller in kisset då.
jennie - hm okej, är du kissnödig?

(tyvärr så kan jag inte ladda upp den fina bilden jag gjorde av simons ben,
vet inte varför men det funkar bara inte. laddar upp den här när jag kommer hem!)


jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0